O mnie

Moja przygoda z marketingiem online oraz social media rozpoczęła sie w Ogilvy Interactive w Warszawie. Ponad rok doświadczenia w najlepszej agencji interaktywnej roku 2011 według Marketing&More ukształtowało mój pogląd na to czym są media społecznościowe i jaka jest ich siła w kampaniach 360.
Obecnie w wydawnictwie AdPress odpowiadam za obecność marki BRIEF w internecie. Opiekuję się stroną www.brief.pl jak również profilami w kanałach społecznościowych.

Prywatnie fan cięższego brzmienia, piłki nożnej, sportów walki i fotograf amator.

Pozostałe publikacje:

NowyMarketing.pl

06.07.2012 Między młotem a kowadłem, czyli ile wpisów dziennie na Facebooku

31.07.2012 Czym różnią się Media Społecznościowe od pozostałych kanałów komunikacji marketingowej

04.09.2012 Gry w mediach społecznościowych

Raport Game Industry Trends 2012

08.10.2012 Zmierzch żywych graczy, czyli czemu osiągamy 83. poziom w Farmville

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>